Vaartweg 81A, 8243PD, Lelystad
088-1000900
info@easy-services.nl

Blog

IT-personeel vinden? Lastig, maar wij hebben ze in huis

IT’ers niet te vinden? Wij hebben ze!

sep26
Goed personeel vinden? Het is een crime. De IT-branche is er niet uniek in: ook bijvoorbeeld de horeca en retail kampen met dit probleem. Programmeurs, dat gaat misschien nog. Maar monteurs in de hoek waar wij ons bevinden, zijn er maar weinig. Als je een eigen ploeg van monteurs wil opzetten en/of onderhouden, dan gaat daar een hoop tijd en energie in zitten (en dus geld). Je moet je personeel kwalificeren, wat niet per se

Storingen zorgen voor frustratie en omzetverlies. Los ze op!

Waarom storingen funest voor je bedrijf kunnen zijn

sep07
Stel je voor: je hebt net in een leuke winkel nieuwe kleding uitgezocht. Maar bij de kassa krijg je te horen dat de pinautomaat niet werkt. Misschien heb je voor een klein bedrag nog wat cash bij je, maar veel mensen hebben dat niet en zeker niet als het om meer dan 100 euro gaat. Het zorgt voor frustratie, ondanks dat je er als winkelpersoneel meestal weinig aan kunt doen. Of ze hebben de storing

De voordelen van een externe servicepartij op een rij.

Dit zijn de voordelen van een externe servicepartij!

aug19
Het klinkt ideaal: je eigen personeel voor alles wat je in je eigen bedrijf of organisatie moet doen en op wil lossen. Maar wat ideaal klinkt, hoeft niet per se ideaal te zijn. In het geval van ICT-service durven we zelfs wel te stellen dat er veel voordelen zitten in het werken met een externe servicepartij. We zetten een aantal voordelen op een rij. 1. Nooit last van personeelgebrek Er zijn veel branches waar het

Wij werken al jaren in volle tevredenheid met Easy Services

Easy Services behandelt onze storing als hun eigen probleem

aug03
‘We werken nu z’n acht jaar samen met Easy Services en dit bevalt uitermate goed. De laatste paar jaar hebben we deze samenwerking uitgebreid, door meer werk uit handen te geven bij Easy Services. Ze weten keer op keer de beloofde toezeggingen waar te maken. Wanneer zelfs onze klanten dit opvalt geeft ons dit een enorm goed gevoel. Daar doen we het tenslotte voor. Tevreden klanten die net iets meer krijgen dan waarvan ze uitgaan.’

Een goede samenwerking vraagt een goed servicecontract

Te goeder trouw handelen is dom

jul20
Met de beste bedoelingen een samenwerking aangaan en daarbij de aanname doen dat de andere partij er ook zo instaat? Dat kan. Hopelijk word je niet teleurgesteld. Waarschijnlijk word je dat wel. Vooral wanneer de belangen (lees: de bedragen) groter worden, wordt ook de kans op gedoe in de kleine lettertjes meer reëel. Wij hebben veel nieuwe klanten gekregen die met onzuivere contracten te maken hebben gehad. Dat is fijn voor ons, maar het is

Een servicepartner in de horeca is meer dan een leverancier

Van leverancier naar partner. Zo doen wij dat.

jul06
Een leverancier levert een dienst of een product. Een partner denkt met je mee. Of denkt zelfs vooruit. Een partner in ICT verplaatst zich in de positie van de ICT-manager en begrijpt voor welke uitdagingen deze staat. Een partner werkt ook met je mee en heeft ook de belangen van jouw bedrijf voor ogen. Als ICT-manager heb je een partner nodig en niet alleen een leverancier. Een leverancier doet iets wanneer jij erom vraagt en

Categories : Pin

Een servicepartner voor pin en kassa is een goed idee

Waarom een servicepartner voor je kassa- en pinautomaten?

jun22
Je bent ICT-manager voor een organisatie in de retail of de horeca. Je hebt de verantwoordelijkheid over meerdere vestigingen verspreid over Nederland. De organisatie van het oplossen van ICT-gerelateerde problemen zoals storingen met pinautomaten, backofficesystemen of kassa’s ligt dan op jouw bordje. En dat kan een hele puzzel zijn. Je hebt te maken met reisafstanden en reistijden en met de onvoorspelbaarheid van storingen, zowel qua frequentie als de aard van de storing. Wie gaat het

Bepaal samen met je servicepartner de inhoud van je SLA

Flexibiliteit in je Service Level Agreement (SLA)

jun08
Een pinautomaat kan uitvallen. Een kassa kan kapotgaan en er kan ook iets misgaan met de internetverbinding of een kabel. Allerhande scenario’s zijn mogelijk. Wanneer een pinautomaat uitvalt is dat vervelend, maar zijn er nog mogelijkheden met contante betaling. Ideaal is het echter niet en als alles uitvalt, dan heb je als restaurant, café of winkel gewoon een oplossing nodig. En snel ook. Het is dan fijn om te weten op welke termijn er iemand

Categories : Pin

Bij een kassastoring wil ik zo snel mogelijk een monteur.

Pinstoring? Kassaprobleem? Met een SLA weet je waar je aan toe bent

mei25
Een storing in je pinapparatuur of kassasysteem komt nooit uit. En een storing op jullie drukste moment mag al helemaal niet te lang duren. Ligt het filiaal, waar de pinstoring plaatsvindt, dan ook nog eens ver van het hoofdkantoor of is de monteur net weggereden naar een andere vestiging, dan lijkt het misschien wel of de wet van Murphy in volle kracht op jou, als verantwoordelijke voor de ICT, afkomt. Hoe voorkom je een grote