‘We werken nu z’n acht jaar samen met Easy Services en dit bevalt uitermate goed. De laatste paar jaar hebben we deze samenwerking uitgebreid, door meer werk uit handen te geven bij Easy Services. Ze weten keer op keer de beloofde toezeggingen waar te maken. Wanneer zelfs onze klanten dit opvalt geeft ons dit een enorm goed gevoel. Daar doen we het tenslotte voor. Tevreden klanten die net iets meer krijgen dan waarvan ze uitgaan.’ Aan het woord is Jeroen Keijzer, eigenaar van softwarebedrijf AppAvenue, dat ook eigenaar is van de merknaam E-Dish.
E-Dish levert software voor kassasystemen en dan met name voor restaurants en cateringbedrijven. De software is specifiek ontwikkeld voor bedrijven met meerdere filialen en mede daardoor zijn de klanten van E-Dish door het hele land te vinden. Jeroen Keijzer: ‘Wij leveren de software en Easy Services is al jaren onze vaste partij voor de installatie van de kassasystemen op locatie.
Ook voor het ontstaan van E-Dish werkten wij al samen met Easy Services. Wij hebben kassasystemen geleverd bij Cirfood en Easy Services was onze faciliterende partner. Daar onderhielden we de software van 150 filialen, waarbij we Easy Services belden wanneer er iets op locatie gedaan moest worden. Een kapotte printer, het netwerk werkte niet meer, dan kwam Easy Services. Dat verliep altijd erg goed. Easy Services heeft op een gegeven moment zestig kassasystemen uitgeleverd in een maand tijd en dat is een hele prestatie.
Nu, als E-Dish, werken we nog steeds samen met Easy Services. Zij regelen in de filialen alle uitleveringen van wat er geplaatst moet worden. Ons systeem komt het best tot zijn recht in grotere ketens en daardoor zijn onze klanten over het hele land verspreid.
Eerstelijns helpdesk
Easy Services is ook onze eerstelijns helpdesk. Alle eenvoudige storingen zoals het internet werkt niet of het wificenter reageert niet, wordt door hen opgepakt. Zodra we een probleem hebben behandelt Easy Services dit alsof dit ook hun probleem is, terwijl we dat nooit vanzelfsprekend vinden. Ze denken altijd in oplossingen en weten vrijwel elk probleem te tackelen. Dit geeft ons de rust om te focussen waar wij goed is zijn en dit versterkt ons bedrijf enorm.
Om een voorbeeld te geven: normaal houden we na het tekenen van een overeenkomst twee weken aan voor de levering en installatie. Sommige klanten hebben acuut iets nodig. Hospitalents was zo’n bedrijf. Door omstandigheden moest daar binnen twee dagen iets anders komen. Dat is gelukt en dat is te danken aan Easy Services. De klant was enorm tevreden. Zo zou ik nog veel meer voorbeelden kunnen noemen!
Kortom, een zeer betrouwbaar bedrijf waar het fijn is om zaken mee te doen. Altijd korte lijntjes, flexibel, snel, maar vooral meedenken met de situatie. Wij zien onszelf hier niet snel meer vertrekken. Ik kan iedereen aanraden om met Easy Services in zee te gaan!’
Recente reacties