Er komen veel verschillende projecten op ons pad en dat is één van die dingen die ons werk bij Easy Services zo leuk maakt. Geen dag is hetzelfde. Al die verschillende projecten vragen om een andere benadering en een andere samenstelling van specialistische medewerkers met de juiste opleiding en ervaring. Voor ieder project stellen wij een passend projectteam samen, dat bestaat uit een teamleider, één of twee technische medewerkers en meerdere projectmedewerkers. Doordat wij een passend team samenstellen, zorgen wij er voor dat de kosten relatief laag blijven en we de werkzaamheden efficiënt kunnen uitvoeren.
Ook projectmanagement!
Vaak ligt de focus in ons werk op fieldservice en dat is op zich niet vreemd: er valt nu eenmaal veel te installeren. Én we hebben ook al veel geïnstalleerd en al deze installaties beheren wij voor onze klanten. Dat vraagt om flexibiliteit en een goede samenwerking met onze binnendienst. In de opstart van een project bekijken wij altijd samen met de klant wat er nodig is. De ene keer is er bijvoorbeeld heel duidelijk bekend wat er komen moet, denk aan nieuwe kassasystemen of werkplekken die geplaatst moeten worden, de volgende keer is de klant nog zoekende in hoe zijn wensen bereikt kunnen worden. Vanuit Easy Services ondersteunen wij de klant dan vanuit projectmanagement met medewerkers uit onze organisatie die meedenken: hoe kunnen we de afgenomen diensten en gekozen hardware beheersbaar uitrollen en eventueel structureel beheren? Een andere keer is er alleen een doelstelling bepaald, zoals een nieuw VPN-netwerk, maar is de exacte invulling nog niet duidelijk. Wij ondersteunen dan in het netwerkontwerp en zorgen dat er een goed plan komt zodat onze fieldservice dit kan uitrollen. Indien gewenst kunnen wij ook structureel een servicedesk inrichten voor beheer van de apparatuur, dus het is handig ook dit onderdeel vooraf bij het project te betrekken.
Van A tot Z
Bij één van onze klanten begonnen we met een functioneel ontwerp op basis van de doelstelling die de klant wil bereiken. Dit functioneel ontwerp hebben we vervolgens getest en verbeterd, we maakten de images en daarna is dit project uitgerold bij de klant. In dit project zit een overlap van de beheercrew met Field Service medewerkers, terwijl de uitvoerende werkzaamheden door een heel ander team worden gedaan. Het mooie is, dat het aan de voorkant gewoon ‘Easy’ is, terwijl er aan de achterkant verschillende specialisten vanuit Easy Services aan het project werken. Maar voor jou, als klant, is er één aanspreekpunt: de teamleider, en gezamenlijk verzorgen wij voor jou het hele traject. En desgewenst daarna ook nog de servicedesk.
Meer weten?
Storingen en ad hoc-zaken? Zeker kunnen we dat oplossen bij Easy Services. Maar we doen meer: met Easy Projecten kunnen we projecten van A tot Z begeleiden en uitvoeren met de mensen die op dat moment nodig zijn. Meer weten? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!
Recente reacties